A goodiebag for all of us!

Måndag.
Vaknade med sån där Måndagsångest då man egentligen bara vill dra täcket över huvudet & somna om. Men det gjorde jag såklart inte. Nej det var bara till att snällt kliva upp & bege sig iväg.
På jobb var dagen så där seg. Under förmiddagen råkade jag smälla bildörren rakt upp i huvudet på mig själv. Hur tusan lyckas man? Svor & gormade mest till dess att jag såg blod på mina fingrar. Då började jag lipa & hyperventilera. Som ett litet barn.. Men efter att ha torkat & tvättat såret såg jag att det inte var så stort, så då kunde jag stilla mig.
Dock gav det mig en sån där härlig lite lätt tryckande känsla precis över ögat, eftersom det var just där jag smällde dörren då..
Så när vi var klara med dagens offer så blev jag släppt på Centralen & åkte hem, orka sitta på kontoret & hänga när man är dödsskadad liksom..
Väl hemma gick jag ner & satte igång en maskin tvätt, sen gick jag upp till posten & hämtade ut 2 paket. Det ena gratis.. Tack för det! Innehåller dock bara lite småtjafs, men endå.. Gratis är gott. Ni kan oxå få gratis om ni vill.. Vill ni det?
Det andra var en dvd-box.. yay!
Därefter gick jag inom familjen & hämtade min cykel samt passade på att trycka i mig lite kall biff, kanelbulle & gräddbulle. Lovely combo!
Nu ska jag gå ner & hämta upp tvätten. Sen blir det dusch & teve för hela slanten.
Drömde förresten om Nemo inatt igen.. HJÄLP! Måste nog sluta läsa hans blogg alltså..
Ett vackert ordspråk så här på denna Måndag;
Crea Diem ~ Skapa Dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0