14 år & kär i en Idol.

Jag känner att jag & bloggen har det lite dåligt just nu. Vi vet liksom inte riktigt vad vi vill med varandra. Ska vi göra slut eller vad händer?
Kanske blir det så just därför att jag inte roar mig med så speciellt mkt nuförtiden. & vad finns det då att blogga om? Klämde dock in en fika med min fina Mazarin i veckan. Den ni. Vi satte oss på Espresso & beställde in vår favvo med tillbehör. Sen satt vi där & snackade i ngn timme. Ventilerade. Gosh vad glad jag är över att få ha den kvinnan i mitt liv. Finaste som alltid förstår just den där känslan..
Annars har det inte hänt så mkt. Fredag idag. Men det vet ni nog. Det firar jag med att sitta i mjukisar & titta på Idol. Olle alltså. Gotta' love him. I'm in Love. Dock ska jag snart byta kanal, ska se den där läskiga serien på tv4+.
Imorron får jag se vad jag hittar på under dagen. På kvällen blir det iaf ett besök hos mina bästa C&B.
Måste innan dess föra över alla mina bilder på cd-skivor samt rensa min förra dator. SUCK så tråk.
Nä nu ska jag tända lite ljus som slocknat, sen fortsätter jag soffläget här..
& HEJA OLLE DÅRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0