New York New York!

Förkylningen goes on. Men man ska inte gnälla. Inte som att jag är döende liksom. Jobbat som vanligt. Nu ikväll kom mina favvisar upp & hjälpte mig med min hatthylla, det tackar jag innerligt för. Så nu är där så fint så, bara den där lilla lampan som fattas.
Sitter här & har fixat mina naglar. Drygt att göra men skönt när det är gjort.

Vet ni vad jag tycker är tråkigt? Det är att jag redan nu vet att vissa människor inte kommer att svara på min inbjudan på FB. Jag gissar på ursäkter som att man inte har sett den, glömt bort det o s v. Ärligt talat, bättre kan ni. Hur svårt är det att tacka nej om man inte vill komma liksom?
Har även skickat ngn inbjudan via sms. Nu funderar jag på om man ska påminna? Fast nej, det känns som att vill man så svarar man..
Äh varför bry sig liksom? Dom som kommer kommer & dom är fina människor som jag tycker om <3.
Nu ska jag snoka runt lite, sen blir det DH & the med kanelbulle. MEDUCIN ni vet!
Jag & Lillebror utanför 'Vänner-huset'. New York New York. Vad jag kan sakna den staden.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Aha ok :) Jag var i L.A och Vegas i somras and I love it! Jag funderar på att pluggga i NYC.. Det vore nåt!

2010-11-02 @ 21:23:23
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0