Kanelbullethe.

Har nyss druckit en kopp kanelbullethe. Himla gott. Kände att jag behövde det. Apotekstanten sa att man skulle dricka varma drycker, så jag lyder henne såklart. Orka må skit imorron & på min fölsis liksom.
Carrofliiin skickade nyss till mig att hon inte mår bra. Mitt lilla hjärta. Jag hoppas att hon känner sig bättre tills imorron. Gör hon inte det ska hon såklart stanna hemma. Jag blir absolut inte arg på henne & det vet hon. Orka gå på fest om man mår skit liksom. Men jag hoppas såklart att hon kryar på sig, tar med sin man & kommer!
Nu ska jag fortsätta sitta här & hänga, vänta på Idol. Därefter ska jag borsta mina gaddar & krypa ner i sängen med min favoritserie på dvd. Sen sooova. Måste ju gå upp hyfsat tidigt & ställa till med VÄRSTA släktkalaset!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va? Finns det kanelbullethe?? Gott.

2010-11-05 @ 21:58:11
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0