Jagad av polisen!

Igår kunde jag absolut inte somna. Det var helt omöjligt. Låg & snurrade runt i lakanen. Kanske berodde det på vissa sms? Troligtvis. Det är konstigt det där. Att jag alltid ska vara så j'vla osäker på mig själv. Varför kan jag bara inte inse att jag är fin utan att tigga mig till det? Bekräftelsekossor är tragiskt! Ska sluta med det nu.
Jag borde inse vad jag betyder ist för att hela tiden oroa mig för det.
Du är f'n fin & jag tycker om dig liksom!
Nog om det.
Klev upp förhållandevis pigg & genomled en dag på jobbet. Typ sådära.
När jag var på väg in till kontoret såg jag en 'rolig grej'; En tjej stod vid ett rödljus med polisen bakom sig. Vad gör tjejen då? Kör mot rött! Haha. Jag dog. Polisen brände på blåljusen & hon fick snällt köra in till vägen & stanna. Korkad brud? Ohyes! Därefter fick jag en lustig känsla av att jag skulle köra försiktigt ( alltså inte bränna på lite extra som jag ibland råkar göra på sträckan in.. ). Det gjorde jag rätt i! Ett, tu, tre hade jag en polisbil bredvid mig. Bra då att jag är en utmärkt bilförare. För att inte tala om SYNSK. Kickass!
Idag måste jag tydligen hålla mig vaken läänge. Lilla Spättan ska komma & hämta sin väska. Hon får fasen ta & rappa på. Tanten behöver sin skönhetssömn!
Nu ska jag kolla mitt konto för att se om jag har råd att handla mat imorron. Hoppas..!
Lillebror spöade mig i poolen i Miami. Dumma ONGE!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Vad tycker du om gästbloggningar ?

tycker du de är kul att läsa och få nya bloggtips ?

Eller har du något förslag på någon bloggare som du vill ska gästblogga hos mig ?

2010-11-11 @ 22:14:51
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Laila

Sov gott : )

2010-11-11 @ 23:23:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0