Jag hämtade ut ett nytt liv.

Äntligen är det något som gått vägen i mitt liv. En stor pusselbit har fallit på plats. Det kommer att bli jobbigt, fattigt & helt otroligt tufft. Men jag S K A klara det. För det är detta jag vill. Alla detaljer får helt enkelt bara ta & lösa sig. Jag tror att det gör det. På ett eller annat vis. Nu har jag ett mål & ni anar inte hur skönt det är.
Det finns andra saker som fattas i mitt liv. Men detta behöver jag göra för att jag själv ska bli komplett. Alla andra pusselbitar får helt enkelt komma när dom kommer. Även om jag självklart önskar att just den pusselbiten satt precis där den skulle..
Jag svamlar, som vanligt. Men det är sån jag är när jag försöker att vara lite hemlighetsfull. Folk behöver faktiskt inte veta allt, även om man har en blogg man ventilerar sig i.
Fick hem Skogsfamiljerna igår. Såg del 1. Visst var det gulligt & så där men jag tror ärligt talat att jag vuxit ifrån det.. Kanske inte så konstigt? Så det får helt enkelt bli en gåva till min lilla Kusin. Men först ska jag såklart se alla delarna.
En sak som är alldeles säker är iaf att det från & med nu råder totalt köpstopp på allt onödigt skit. Det är ett löfte jag måste hålla åt mig själv.. FATTAR DU DET LOTTA?

Ibland kommer man till en vändpunkt i livet.
Igår kan man säga att jag hämtade ut ett nytt liv.
Gruppfoto på Mandarin Oriental i Miami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0