Ett dopp i det blå.

Roligt att jag fick lite feedback på min text till Pappa. Vi får väl se om jag vågar visa honom den imorron. Min Pappa är nämligen min största kritiker då han själv skriver mycket bra.
Dagen idag har hitintills varit bra. Har varit i stan & fikat samt sprungit runt lite. Handlade lite på CG, ngt annat fick jag inte handla eftersom jag har köpstopp.
Ikväll ska jag hem till Familjen & äta med Mamma, därefter ska jag ner till mina bästa; C&B. Love them!
Kollar på en sjukt vidrig dokumentär som går på kanal 4 just nu. Jag har sett den innan & jag blir lika förbannad nu som då. HUR FAN KAN MAN BEHANDLA FOLK PÅ DET VISET? Mår illa!

Jag doppar fötterna i Spättsons pool förra sommaren. Blek? Nähää..

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

vilken doukmentär :O ?

2010-11-13 @ 14:51:29
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0