Crappy day!

Idag började jag lipa när jag kom till jobbet. Jag hade varit så där i valet & kvalet ang om jag skulle gå eller inte. Till sist bestämde jag mig då för att gå. Vilket jag ångrade bittert när jag väl kom dit. 14 på schemat & ingen ordentlig utrustning. "Chefen" ignorerade oss, för att sedan gapa åt oss, varpå jag gapade tillbaka. Skitmorgon med andra ord.
Tog mig igenom dagen & ringde & sjukanmälde mig inför morgondagen. Finns inte en chans att jag tänker slita ut mig & bli ännu sämre för så fruktansvärt otacksamma människor. Vem tackar mig för det liksom? Ingen.
Efter att vi var färdiga blev jag släppt på stationen & kom alltså hem lite tidigare. Skönt. Hämtade ut mitt paket fån Nelly, där allt satt förfärligt fint förutom ett par söndriga leggings, dom åker tillbaka.
Sen gick jag inom Familjen, lånade bilen & körde upp till ApLioteket samt Netto. Fick order om att vila, dricka mkt & dricka varma drycker. Så det är vad jag ska pyssla med nu.
Åkte hem & lämnade bilen samt käkade lite, fick med mig min sista fölsispresent hem.. så fin så fin!
Har duschat & nu sitter jag här i pyamas, morgonrock, morgontofflor & filt. Tänt en massa ljus, så lite mys är det allt. Nu SKA jag bara se till att bli bra tills på Lördag, sådeså..!
Ska roa mig med att ligga i soffan & titta på teve nu.. men en bild då:
Dödsängel, Indian & Playboybunny!
En maskerad för så där nästan 3 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack darling ;D

2010-11-04 @ 21:38:09
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0