Bloggat idag 2008.

Bloggtorka.

Ja kära vänner. Jag tycks ha kommit in i en bloggtorka just nu. Kanske har det ngt att göra med att det faktiskt inte händer så mkt skoj i mitt liv just nu. Åtminstonde inte i veckorna. Det är mest i veckorna som jag fattas en bit..

Så jag tänker inte skriva ngt helt meningslöst inlägg här idag.

Jag skriver bara en rad till Mazarin & tackar henne för mina söta presenter.. jag hoppas faktiskt att jag skadar mig lite snart ;). Men mest tackar jag för hennes omtanke idag. That's a true friend.
Jag kommer att tänka på dig imorron gumman..
/
Kikade tillbaka lite på vad jag skrev i min gamla blogg för exakt 2 år sedan.
Jag undrar vad Mazarin skulle göra den där dagen. Varför tänkte jag extra mkt på henne just då?

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Är så ibland tyvärr..

Tack detsamma sötnos, ha en bra kväll. Jag ska med killen på hans företagsfest hoppas det blir bra! Kram

2010-11-13 @ 16:59:15
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0