Yes, I'm old.

Yes. Det är nu officiellt. Jag är gammal. Istället för att cykla hem till Kusse & öla ( okej jag dricker inte ens öl.. ) så valde jag att cykla hem för att titta på film. Men ni ser, det är det som är det fina med att vara gammal, att man kan uppskatta det där. Livet behöver inte alltid vara en fest. Så jag sa tack men nejtack. Hon är iaf fin min Kusse, för hon älskar mig trots detta. Haha. Pjuh! Jag älskar henne med ju.

Så nu sitter jag här & ska snart slänga igång filmen; Efter bröllopet. Fick låna den av Faster som hade spelat in den & bölat till den igår. Jag kan redan nu bara tänka mig hur jag kommer att snörvla.

Ska minsann få en ny header. Med min favvis & allt. Sweet. Så jag ska ta & klura lite på hur jag vill ha den imorron. Kommer länka ett tack till tjejen som fixar den då. Inte för att jag är ngn storblogg, men så gör man helt enkelt när ngn är snäll i bloggvärlden ;)


Men nu är det dags att fortsätta vara gammal.

Kommentarer
Postat av: tildé

sv: det ska vara den mailadressen.. om du inte vill ha hello kitty så kan jag sätta dit en blomma eller något annat.

[email protected] kramis

2010-08-22 @ 11:13:39
URL: http://tildez.blogg.se/
Postat av: Elin

Många tårar kom i fredags när jag såg Efter bröllopet. Vad tyckte du om den? Hoppas allt är bra med dig annars. Du kommer inte ner på Malmöfestivalen i veckan? Fick din nya bloggadress av Anna, hoppas det var ok!? Kramar!

2010-08-23 @ 22:38:13
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0