Mysdag.

Söndag. Ångestdagen. Har varit & handlat på det nyöppnade Coop med Mamma idag. Goodbye 500 kr. Nu måste jag v e r k l i g e n snåla. Så säger jag jämt..
Annars har jag inte gjort så mkt idag, latat runt hos familjen, ätit middag där & så. När jag kom hem hit så städade jag till mina fiskar, så nu kan dom nog överleva ngn vecka till.
Alldeles nyss kollade jag upp en sak, en hemlis, såna måste man ha. Så nu får jag se vad jag får ut av det.. hoppas kan man alltid..

Igår hade jag & Mamma en sån där mysig dag. Åkte som jag skrev in till Hbg & strosade runt där. Jag fick ä n t l i g e n tag i en vinterjacka, tjoho! Dock hade dom inte den i min strl, så jag ska åka in & hämta den i nästa vecka. Sen åt vi som vanligt på vårt favvohak & därefter gick vi bort till Hamnpaviljongen där vi drack vars ett glas vin i solen. Mysmysmys.
Mamma frågade mig om jag inte skulle sova över. Pappa var i Småland & hade grabbhelg, så why not? När vi hoppat av bussen gick jag bara hem om & packade ner lite saker för natten.
Med oss hem hade vi handlat lite goda ostar, oliver & annat gott så det avnjöt vi sedan med ett glas vin till det. Därefter blev det Bröllopsfotografen, läste ut min bok & sedan somnade jag gott ( eller så gott det nu går när man har en snarkande Mamma bredvid sig ). Det var en himla mysig dag I must say!

Nu ska jag titta på Vad blir det för mat.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0