Lovely evening.

Lördag. Grått ute. Idag ska jag nog ha en riktig slappedag. Med undantag för att ta mig hem till familjen ska jag nog inte göra alltför många knop idag. Jo, jag tänkte passa på att låna bilen för att köra ner & hyra film. Blir perfekt.
Ser faktiskt fram emot att spendera kvällen i soffan, hoppas bara på att jag lyckas hyra lite bättre filmer än vad jag lyckats med de senaste ggrna.

Gårdagen blev iaf bra. Men vart tog tiden vägen? Tjoff så stod dom i dörren! Blev lite stressigt där ett tag. Lyckades nämligen få tag i tidernas starkaste lök & grät så att jag såg ut som en Panda. Körde ihop sig lite med smink & mat. MEN, till slut blev allt bra & mina gäster blev nöjda & glada. Det är det viktigaste!
Hade sedan en mysig kväll med vin, musik & skitsnack ute på balkongen. Var himla mysigt att sitta därute, man får allt passa på nu.
Så tack för det mina finaste!

Nej, nu ska jag fortsätta slappa här i soffan. Lovely.



Jag & Caroline igår. Himla fin bild om jag får säga det själv.
Canvas på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0