Jag ser pengarna rulla iväg.

Fredag. Har roat mig med att handla hem diverse nödvändigheter idag. 700 kr på Kvantum plus ytterligare ngn hundralapp på Ö&B, den tackar vi för. Trodde seriöst att mina armar skulle ramla av när jag släpade på mina kassar från Kvantum.. svintungt!
Har även passat på att göra mig oskyldig min familj. Så nu är man några tusenlappar fattigare. Suck.
Fick mitt paket från H&M idag, lycka! Ska ta & städa här hemma, sen ska jag unna mig att plocka upp mina fina saker.

Ikväll kommer mina två favoriter hit; Caroline&Bobo. Då ska jag bjuda på mat. Sen blir det nog lite vin & en hel massa skitsnack. Gotta' love that!


Nej nu ska jag ta tag i min lya, ist för att sitta här & låta tiden rinna iväg.
Fortf inget foto uppe.. argh!



En bild från förra sommaren. Jag var lite frösen & fick låna familjen Å's
otroligt fina täcke. Mys
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0