I min lilla värld.

Igår bloggade jag inte, fy på mig! Men det beror helt enkelt på att jag inte hann. Efter jobbet åkte jag nämligen bara hem om & fixade till mig snabbt. Sen bar det av till Familjen för att ha lite kräftskiva. Mysmys & gott gott gott. Satt ute tills klockan var närmre 23, härligt med gasolvärme. När jag kom hem skulle jag titta lite på teve, det gick sådär. Jag var såå trött så jag fick ge upp & gå in & lägga mig ist. Så typiskt när man har bestämt sig för att vara uppe länge.

Idag har jag varit en runda i stan. Köpte en vas att ha belysning på golvet i, tog nämligen sönder den jag hade igår. Suck. Men jag är nöjd, fick en jättefin Sia-vas jag tittat på tidigare för halva priset. Fint. Köpte även 2 nya fishes. Behövde fylla på eftersom en fisk dog & en annan var puts väck när jag kom hem från semestern..
Hade tänkt städa här hemma idag, men det skjuter jag på tills imorron. Käns mer som en tråkig Söndagssyssla.
Istället ska jag bara vara hemma & ta det lugnt, titta på teve, läsa bok, bara vara. Ikväll blir det grillat hos Familjen. Yes, jag är bortskämd med mat där.


Umgås, vad är det liksom? Jag behöver någonting nytt.


Jag är lycklig vår första kväll på resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0