Dunk dunk dunk.

Regnet öser ner. Ännu en dag. Likaså gör huvudvärken. Ja, den öser alltså inte ner. Men den finns där, ännu en dag. Det är ingen sån där intensiv huvudvärk. Mer som ett irriterande tryck över ögat. Dunk dunk dunk. Inte ens Eeze råder bot på detta. Det gör mig orolig. Får se hur det är i nästa vecka.
Trött på att må såhär.

Annars är det en dag precis lik alla andra sen jobbet började igen. Jag sover på tåget. Allra mest hem. Då glider jag runt på sätet & drömmer. Helt väck.

Efter jobbet gick jag in om Kvantum & handlade. Sen har jag bara pysslat med diveser vardagssysslor här hemma.
Ska snoka runt bland lite bloggar, sen blir det lite teve & till sist avslutar jag min kväll med boken.
Happy days!

Nej om det skulle ta & hända ngt här snart..



Jag & Fliin tittar på utsikten. Gillar denna bilden. Den är cute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0