Beställ mig lite lycka.

Onsdag. Okej dag på jobb. Om nu någon skulle bry sig om det.
Nu har jag nyss roat mig med att beställa hem från H&M. Igen.. Var meningen att jag skulle dammsuga & torka golv idag, m e n får väl göra det imorron ist. Ni måste ju hålla med om att det är bra på mkt roligare att beställa saker än att städa. Blev så nöjd med mina gardiner i sovrummet att jag nu beställt likadana till storarummet, dock i annan färg, sen blev det lite till badrummet ( igen.. ). Nu får jag nog ta & stilla mig ett tag. Har en hall som måste bli fin innan jag spårar ur med annat.

Förresten. Igår på jobbet såg vi en man som cyklade & petade ( läs grävde ) sig i näsan, sedan stoppade han in fingret i munnen.. Knappt vidrigt. Varför gör man så för?

Nu ska jag snoka runt lite.



Midsommarmat i gräset på Ven. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0