Ångesten kryper under mitt skinn.

Söndag. Den där vidriga ångesten börjar att göra sig påmind igen. Blä. Sov oroligt redan inatt. Snurrade runt i sängen & hade helt förvirrade drömmar. Kan säga att jag ser inte fram emot natten som kommer. Hur vidrigt är det inte att återigen tvingas kliva upp 05:15? Jag spyr!

Men, nu puttar vi den där ångesten åt sidan för ett par timmar..

I em blir det Söndagsmiddag hos Familjen, fint. Fram tills dess hade jag tänkt roa mig med att fixa lite här hemma. Efter middagen ska jag & Mamma köra till Väla. Jag behöver ett par nya skor till jobb. Dom jag har nu är bara fööör skabbiga!

Igår var jag som jag skrev bara hemma & tog det lugnt. Var glad för det beslutet då regnet fullkomligt VRÄKTE ner, helt sinnessjukt! Givetvis vart jag tvungen att ge mig ut när det var som värst.
Ngn i familjen hade visst glömt att köpa pommes.. Var knappt arg då kan jag säga.. Men man fick vara snäll. Man blir ju trots allt bjuden på middag..
Hyrde 3 filmer, har sett 2 utav dom & dom var mest skräp. Sällan när jag hyr film då, ska nog ta & sluta med det..!


Neh dags att snoka runt lite nu.



Jag. Sjukt nöjd över att få vaska det vidriga vinet vi köpte på Corfu.
Det är det allra senaste vet ni. Vaska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0