Älskade älskade Du.

Fredag! Hur underbart? Mer än underbart kan jag säga er. Kvällen ska spenderas med mat nere på Speakers. Fint.
Dagen har för övrigt varit ganska dryg, men det var ju trots allt Fredag, då orkar man allt!

Precis när allt började att bli okej på jobbet så ska man nu å t e r i g e n byta arbetskollega, för att sedan byta i g e n. Jag blir såå trött att jag inte ens orkade säga emot idag. Under mitt 1 år & 5 månader där har jag nu bytat arbetskamrat 4 ggr. Förra veckan jobbade jag under 5 dagar med 4 olika personer.
Jag menar, orka lära känna nytt folk h e l a tiden. I'm so sick of it!
Men jag bara nickade & höll med. Det är lika bra det..

Nu sitter jag här & väntar på att mina naglar ska torka, sen ska jag byta om & fixa till mig lite. Gotta' look good for the city.



Äntligen kan jag lägga upp bilder på min fina Kusse utan att ngn
ger henne läskiga kommentarer.

Vackra kvinna. Jag är så otroligt lyckligt lottad som får ha en så fin människa som dig i mitt liv. Älskade du, jag tror aldrig att du kommer att förstå hur mycket du betyder för mig. Du har sett mig gråta, du har sett mig le. Du hjälper mig igenom livets alla stunder. Även de gånger jag själv inte ens förstår det. Även de gånger du själv inte ens förstår hur du hjälper mig igenom allt.
Jag skulle kunna skriva dig en novell. Sida upp & ner med de vackraste rader utav ord.
Men jag nöjer mig med att säga att Jag Älskar Dig. Det vet du. Men jag vet att du tycker att man behöver höra det.
Finaste du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0